Παφ και τάληρο!!

Ο χαμένος μου χρόνος στο σούπερ μάρκετ έχει αυξηθεί τρομακτικά. Θέλει μεγάλη υπομονή να καταφέρω να αντέξω τον κόσμο που δεν τον αντέχω.. Κλάσικ φαινόμενο..μου τη δίνουν οι στενοί διάδρομοι..οι άνθρωποι που δεν ξέρουνε τι θέλουνε…οι φωνές..τα κινητά…οι προσφορές…και το μπουλούκι..Κάθε φορά διαλέγω άσχετη ώρα και μέρα..λέγοντας..πού θα πάει σήμερα δε θα στριμωχτώ. Ουρές στα τυριά..στα αλλαντικά…ουρές στα ταμεία..και εγώ χωρίς υπομονή μου ρχεται να πάω μπροστά στο ταμείο να ανοίξω τις ρημάδες τις σακκούλες που κανείς δεν έχει βρει το μαγικό άνοιγμά τους (οχι οτι δεν το έχω κάνει..) *

Ο χρόνος σου αυξήθηκε?  Πώς γίνεται? Την Παρασκευή δε σου ρθε το χαράτσι της ΔΕΗ? Και ο φόρος η τρίτη δόση που χρωστάς? Και κάτι τέλη? Και κάτι λογαριασμοί? Εσύ δεν τα βρήκες μπαστούνια και λύγισες σε όσα δε μπορούσες να κάνεις? Και έσκασες? Και κλώτσησες ο,τι βρήκες μπροστά σου? Πώς αυξήθηκε τότε κρυφο-ωνάσαινα μου λέω και γελάω σαρκαστικά.. ξέρεις από αυτό που είμαστε όλοι μας..κρυφο-ωνάσηδες..έτσι μας έχουνε δει όλους..δώσε δώσε και σώσε αυτήν την πατρίδα…και Ωνάσηδες και Σωτήρες..θεε μου πόση περηφάνια πια!!)

Ναι αυξήθηκε λοιπόν. Οχι τώρα. Καιρό τώρα. Ξέρεις γιατί? Παίρνω ένα-ένα τα προιόντα και κοιτάζω ποιο είναι ελληνικό..Ξέρεις πόση ώρα θέλει μέσα στο χάος των προιόντων? Απίστευτη..μέχρι να τα μάθεις όλα. Ασε που αλλάζουν…γιατι κάποιες ελληνικές απορροφούνται από μεγάλα τέρατα..! Τι? Σου φαίνεται περίεργο? Υπερβολικό? Μη μου πεις οτι δεν έχεις μπει ακόμα σε αυτή τη διαδικασία!!!  Δηλαδή..έτσι απλά αρπάζεις τα ξένα κριτσινάκια…τα γερμανικά τα γαλατάκια…τις μπυρίτσες τις ξένες…τα αλλοδαπά μπισκότα..τις σοκολάτες…κλπ κλπ…?? Ετσι εύκολα αρπάζεις και τα pampers?  Ετσι εύκολα αγοράζεις το πανάκριβο frezylac εξίσου γερμανικό? Δε σου κάνει ο Γιώτης? Μπα ε? Μας πείσανε ότι όλα τα μη ελληνικά είναι καλύτερα?

Δε θα ξεχάσω τη φασαρία που έγινε κάποτε σε ένα Σ/Μ των Ιωαννίνων με πρωταγωνιστή δικό μου άνθρωπο. Ντομάτες Τουρκίας ήταν η αφορμή να μας ακούσει όλο το μανάβικο και όχι μόνο… Μα είναι δυνατόν??? Ντομάτες Τουρκίας???????  Ντοματάκια Βελγίου, Μπανανες Εκουαδόρ, Μανιτάρια Πολωνίας…κτλ κτλ.. Αμ οι πατάτες? Εχουμε τέλειες πατάτες..από όλα τα μέρη της Ελλάδος και εσύ πας και μου παίρνεις Αιγύπτου!! Και τα τυριά?  Ασε το cottage βρε αντίχριστε κάτω.. παρε ΑΝΘΟΤΥΡΟ…και η γραβιέρα..από όλα τα τέλεια νησιά μας…δε συγκρίνεται με τίποτα…και η φέτα Παρνασσού …Δωδώνης…σώνει και καλά να πάρεις κυρά μου … είτε ένα τυρί που μουχλιάζει είτε ένα που βρωμάει από χιλιόμετρα?

Για άρχισε λοιπόν ..να σε δω επιτέλους..να ψάχνεις σούπερ μάρκετ…φτιάξε λίστα με όσα αγοράζεις και σημείωσε ποια είναι ελληνικά και πού τα βρίσκεις. Ενημερώσου με το τι αλλάζει. Μάθε. Τι είναι καλύτερο ανάμεσα σε αυτά. Κάνε και το μάρκετίνγκ σου.. Και σκέψου. Αν αγοράσεις ελληνικά, τα λεφτά μένουν μέσα στη χώρα σου. Αν μένουν μέσα στη χώρα σου, η χώρα αντέχει λίγο παραπάνω…τα εργοστάσια αντέχουν λίγο παραπάνω..οι υπάλληλοί τους αντέχουν λίγο παραπάνω..οικογένειες αντέχουν λίγο παραπανω….κ.ο.κ.

Ο «χαμένος»  μου χρόνος αυξήθηκε…αλλά όταν βρέθηκα σε χτεσινή συζήτηση με ανθρώπους που σκέφτονται το ίδιο…και λίγο πριν καιρό με άλλους…ένιωσα πως κάτι ξυπνάει έστω και αργά…. Ενας φίλος πάει στο Σ/Μ το Σαββατο. Εβλεπε 2 κρέμες γάλακτος και έψαχνε να δει ποια είναι ελληνική πριν τη χώσει στο καλάθι. Μια….γιαγιά…τον κοιτάζει και φωνάζει από μακριά..»Τη δεξιά πάρε. Αυτή ειναι ελληνική!» . Δεν του είπε αυτή έχει προσφορά ή κάτι παρόμοιο. Του είπε …αυτή είναι ελληνική και αν αυτό δε σου λέει κάτι…εγώ σου λέω οτι κάνοντας κάτι τέτοιο..σηκώνεις μια περηφάνεια πού έχει πιάσει πάτο..και μια παραγωγή που πάει να βάλει γενικώς λουκέτο…το σκέφτεσαι ακόμα? Εχεις ενστάσεις? Σε προκαλώ να μου τις πεις!

Στήριξε επιτέλους τη χώρα σου και σταμάτα να λες οτι δε μπορείς να κάνεις τίποτα για αυτήν..
….και επιτέλους βάλε  στην άκρη τον Λαλάκη τον εισαγόμενο 😉

*[Προσοχή προσοχή!  Διαδίδω μεγάλο μυστικο.. Αν πάρεις μία από τις σουπερμαρκετο σακκούλες και τη τεντώσεις από τα 2 της άκρα..εμφανίζεται μια μυτουλα απο τη μια μερια. Τετώνοντας τα 2 άκρα… η μυτούλα ξεδιπλώνεται….. και απο εκεί μπορείς να κάνεις γρήγορα το μαγικό άνοιγμα..ουαου τι είπες τώρα…ναι μπορείς και εσύ δοκίμασε να ελαττώσεις μαζί μου το χαμένο χρόνο.. Βέβαια  από την άλλη μπορείς να πάρεις ωραιότατες τσαντούλες να γεμίζεις τα ψώνια σου..αλλα μη σε πνίγω με πολλά μυστικά ε?]

 

