Μείνε Δυνατός

24/12/2011  μεσημερι…

Σε ένα Γκάζι με λιγότερο κόσμο μιας και όλοι ετοιμάζονται για την παραμονή και τα ρεβεγιόν περπατάω πιο ήρεμα από ό,τι όταν είναι πνγιμένο στον κόσμο. Οχι δεν έχω πρόβλημα με έναν τόπο να αγαπιέται κτλ…απλά δε μπορώ την πολυκοσμία. Οι κρητικοί φίλοι θα καταλαβαίνανε αμέσως ότι με τον πολύ κόσμο σε ένα μέρος..κρούβομαι.
Θα μου πεις όταν κάτι είναι όμορφο θα έρθει αρκετός κόσμος να το θαυμάσει και δυστυχώς στην Αθήνα είμαστε αρκετοί. Είναι ωραίο που ανακαλύψανε την ομορφιά στο Γκάζι και ακόμα πιο ωραία είναι η  Τεχνόπολις που από τότε που φτιάχτηκε και την εκμεταλλευτήκανε με βρήκανε απόλυτα σύμφωνη…  Αλλα σαφώς όταν ένας τόπος ανακαλύπτεται στην Αθήνα και γίνεται στέκι αυτομάτως προκαλεί προβλήματα. Και ο σεβασμός σπιτιών και των κατοίκων της περιοχής  κτλ   πάει περίπατο αλλά δε θα μιλήσω για αυτό τώρα…ίσως κάποια άλλη φορά..

Η Τεχνόπολις λοιπόν φιλοξένησε ένα λιγότερο διαφημισμένο από άλλα διάσημα…μπαζάρ..που θα έπρεπε να γεμίσει με περισσότερο κόσμο..αλλά του χρόνου είμαι σίγουρη οτι θα το γεμίσουμε πολύ περισσότεροι…και δε θα πούμε ένα «να πάρει…το είχα ξεχάσει ρε συ…»

Θα ξεκινήσω ανάποδα αυτή την ιστορία.

Ο Παναγιώτης κοντά 45 αν και δείχνει κατά πολύ μικρότερος… με κοιτά με μάτια πεντακάθαρα και  μου λέει στο μισό μέτρο με έντονο βλέμμα και δυνατή φωνή. Τα αφοπλιστικά του λόγια χαράχτηκαν μέσα μου βαθειά για να τα χρησιμοποιώ όποτε μιζεριάζουν τα θέλω μου.

– Μην αφήσεις ποτέ και κανέναν να μπει εμπόδιο στα όνειρά σου!

Θα μου πεις άλλο ένα τσιτάτο? Αλλη μια ωραία φρασούλα?  Αλλο ένα λογάκι από αυτά που βρίσκεις στους τοίχους κλπ…? Θα σου πω καλύτερα να μη μιλήσεις άλλο  να σε γλιτώσω από τις αηδίες που θα πεις…και να με ακούσεις.

Ο Παναγιώτης Μιχαήλ δεν είναι κάποιος τυχαίος Παναγιώτης.  Ο Παναγιώτης πάλεψε στα 17 του με την παράλυση και λίγα χρόνια αργότερα η μοίρα τον διπλοχτύπησε με το θεριό του καρκίνου. Και το νίκησε! Ναι το νίκησε!  Έμεινε δυνατός και το νίκησε! Δεν το έβαλε κάτω, δεν απελπίστηκε, δεν ..δεν…δεν…και με τη βοηθεια και της τύχης πέρα από μια πολύ καλή προσωπική προσπάθεια τον νίκησε!

Τον Οκτώβριο του 2007 ιδρύει την ΜΚΟ  Μείνε Δυνατός / Be Strong  που προσωπικά αγάπησα με το που γνώρισα την ύπαρξή της. Στο χέρι μου λοιπόν έχω ένα πορτοκαλί βραχιολάκι. Η αξία του χρηματικά είναι ελάχιστη. Μπορεί να το αποκτήσει ο οποιοσδήποτε. Θα μπορούσα να το αγοράσω για να ενισχύσω  την ομάδα αλλά να μη το φορέσω ποτέ. Είναι όμως αυτές οι 2 λέξεις εκεί πάνω χαραγμένες που με κάνουν να το φοράω ακόμα και όταν κοιμάμαι.

ΜΕΙΝΕ ΔΥΝΑΤΟΣ….

Οχι. Η οργάνωση αυτή όπως λέει και ο Παναγιώτης δεν είναι για όσους έχουν καρκίνο. Δεν είναι για όσους είναι καρκινοπαθείς. Είναι για όσους σχετίζονται με τον καρκίνο. Και την βρήκα εξαιρετικά έξυπνη φράση. Και αρκετά μελετημένη.  Για σένα που μαθαίνεις για κάποιον δικό σου, για μένα που άκουσα και ακούω, που είδα και έζησα. Για όλους εμάς που περάσαμε μια τέτοια ανακοίνωση αλλά και για όλους εκείνους που περνάνε…

Και να σου πω και κάτι? Θα το πω και στο Παναγιώτη που είμαι σίγουρη οτι διαβάζει και εκείνος αυτό το άρθρο… η φρασούλα αυτή είναι πολύ πιο γενικευμένη… Για όλους εμάς που περνάμε κάτι σοβαρό..κάτι σοβαρό για εμάς…μπορεί όχι για τους άλλους,  αλλά για εμάς.. Για όλους εμάς που σηκωνόμαστε το πρωί και έχουμε ανάγκη να μείνουμε δυνατοί για κάποιους εσωτερικούς λόγους..ή για να βοηθήσουμε άλλους να μείνουνε δυνατοί και να μην απελπίζονται…για να μπορούμε να μην κουραζόμαστε με την απελπισία τους και να μην κουράζουμε με την απελπισία μας…για όλους αυτούς τους λόγους…ένα βραχιολάκι, ένας προσωπικός αγώνας, τα όμορφα λόγια του Παναγιώτη  είναι ένας σύμμαχος σε έναν δρόμο που μπορεί να τον περνάμε μαζι με άλλους, αλλά δεν παύει να είναι ιδιαιτέρως μοναχικός και προσωπικός.

Το να μένεις δυνατός είναι ένας απίστευτος στόχος και ο Παναγιώτης που μου λέει να μη βρίσκω ποτέ εμπόδια στη ζωή μου το ξέρει. Να μην αφήνω άλλους να βάζουν ..το ξέρει πολύ καλά. Και τα μάτια του δείχνουν οτι έχει δει πολλά και έχει νιώσει πολλά. Στο σημείο αυτό με τη δύναμη που μου δίνει το μαγικο μου βραχιόλι σου δίνω την ίδια συμβουλή για οποιαδήποτε μεγάλη ή μικρή σου αναποδιά…για οποιοδήποτε μικρό ή τεράστιο πρόβλημα υγείας…για οποιοδήποτε  μικρό ή μεγάλο πρόβλημα να ΜΕΙΝΕΙΣ ΔΥΝΑΤΟΣ  και ναι…να μην αφήσεις  ποτέ και κανέναν ..όπως και κανένα πρόβλημα να εμποδίσει τα όνειρά σου.

Καμιά φορα στο λέω..και πρέπει να το πιστέψεις..το εμποδιο το βάζεις εσύ και όχι το ίδιο το πρόβλημα… 😉

