12.2.2012 – 17:00 – Ολοι μαζί


Σήμερα όλοι βάζουμε τις φωνές μας για στολή και τα θέλω μας για όπλο. Το ξέρω οτι όλα είναι κανονισμένα αλλά τι θα γινόταν αν? Και πώς θα κοιμηθώ το βράδυ αν δε φωνάξω ΟΧΙ?  Εσύ μπορείς? Δεν θα νιώθεις ένοχος?

Να μια ζυγαριά για σένα και για μένα…
Τι θα κανει η φωνή μου? ……………………..Τι θα κάνει η σιωπή μου….???

Το λέω σε σένα που λες..σιγά μια πλατεία…όλοι πάνε χωρίς σκοπό…σιγά κανείς δεν τους οργανώνει…σιγά…μου λες οτι γέμισε από σημαίες και κομματα…σιγά μου λες οτι μας τρομοκρατούν…σιγά μου λες…έχεις οικογένεια..παιδιά…ρίχνουν μολότωφ δακρυγόνα..σιγά ..έχει βροχή αέρα…πού να τρέχεις…όλα είναι αποφασισμένα μου λες..πάει την πατήσαμε τέρμα..

Και δε μπορώ να σου πω οτι έχεις άδικο στο ότι όλα είναι έτοιμα και κανονισμένα. Οτι το σχέδιο πάει περίφημα. Μπορώ μόνο να σου μιλήσω με  ένα μικρό παραδειγματάκι….

Φαντάσου έναν κακό γείτονα να σε ενοχλεί συνεχώς και να σου λερώνει τον τόπο…να κάνει φασαρία..να σου καταστρέφει την περιουσία. Φαντάσου να κάθεσαι σπίτι και να λες οτι δεν αντέχεις. να συζητάς με τους άλλους γείτονες και να λες οτι δεν αντέχεις. Κάποιες φορές έφερες την αστυνομία αλλά τίποτα. Ηρθαν..κάνανε μια παρατήρηση ..τους έγραψε κανονικά και συνέχισε. Εξάλλου οι αστυνομικοί βαριόντουσαν να ασχολούνται συνεχώς με ένα τίποτα για αυτούς. Κάθεσαι και μιλάς στα τηλέφωνα με τους γείτονες..και κάθε μέρα συζητάτε για το τι σας έκανε.. Κάθε φορά που κάνει φασαρία κλείνεις παράθυρα..δυναμώνεις την τηλεόρασή σου ή το ράδιο. Κάθε φορά που λερώνει, σκουπίζεις το επόμενο πρωί. Κάθε φορά που καταστρέφει κάτι εκνευριζεσαι και μαζεύεις όπως όπως τα σπασμένα…και βγάζεις τους αναστεναγμούς κοιτάζοντας στον ουρανό …με αυτό το παράπονο «Γιατί Θεε μου!» και συνεχίζεις. Αργείς να γυρίσεις σπίτι για να μη δεις τι καινούριο θα έχει κάνει, κλείνεις κουρτίνες για να μη νιώθεις οτι σε προκαλεί..

Φαντάσου τώρα εσένα να χτυπάς τις πόρτες των γειτόνων και να κανονίζεις μαζί τους μια συγκέντρωση έξω από το σπίτι του. Πανό…διαμαρτυρίες…φωνές… Ξανά και ξανά κάθε μέρα. Και κάθε φορά όλο και πιο πολύ. Με συνθήματα..με μουσικές με φωνές..  Πιστεύεις οτι δε θα έκανες τίποτα σε αυτόν τον γείτονα? πιστεύεις οτι θα συνέχιζε ανενόχλητος να κάνει ο,τι θέλει? Δε θα άρχιζε να φοβάται τόσο κόσμο έξω από το σπίτι του? Δε θα άρχιζε να νιώθει οτι τελικά μπορεί και να απειλείται από τόσες φωνές και τόσα χέρια? Δε θα άρχιζε να φοβάται να βγει από το σπίτι του? Δε θα σταμάταγε να λεηλατεί την περιουσία σου..να σε τρομοκρατεί για να μην κάνεις κάτι? Δε θα καταλαβαινε οτι πλέον ο κόσμος γύρω του ΔΕΝ ΤΟΝ ΦΟΒΑΤΑΙ? Και οτι όταν ο κόσμος δε φοβάται έχει δύναμη?

Αυτά είχα να σου πω. Εσύ μπορείς να λες οτι μια φωνή δεν κάνει κάτι. Ενα σύνθημα μέσα στη βροχή μουσκεύει. Μπορεί να λες οτι είμαι συναισθηματίας..και ρομαντική. Μπορείς να λες οτι κάνω μια τρύπα στο νερο. Αλλα να σου πω και κατι? Εγώ δε θα κλείσω τις κουρτίνες απόψε για…να μη δω! Δε θα βάλω πιο δυνατά το ράδιο για να μην…ακούω. Δε θα αργήσω να γυρίσω σπίτι για να μη λυπηθώ…Δε θα κοιτάζω τον ουρανο με παράπονο.. Δε θα μείνω μόνη σε ένα σπίτι να περιμένω να λυθεί κάτι από τους άλλους…δε θα καλέσω καμία αστυνομία αφού είδα οτι δεν κάνει τίποτα!!  Προτιμώ να πάω με τους «γείτονες» εκείνους που βαρέθηκαν σαν κι εμένα. Προτιμώ να περάσω τη μέρα μου μαζί τους σε μια πλατεία..σε έναν δρόμο. Να λέω όχι και να το εννοώ..στο παράλογο αντισυγματικό και παράνομο μνημόνιο… Να λέω όχι στο μέλλον μου και στο μέλλον των παιδιών μου. Να λέω όχι στον μελλοντικό πενιχρό μισθό αν είμαι από τους τυχερούς που θα έχει… Να λέω όχι σε όλους εκείνους που ξεπουλάνε την πατρίδα μου..και μάλιστα πολύ φτηνά!  Να λέω όχι να λέει και ο διπλανός μου όχι…και ο παραδιπλανός…μέχρι να σπάσει αυτός ο φόβος και να κάνουμε τους άλλους να φοβηθούνε.. Σήμερα θα μαι εκεί με πυρετό και μπούκωμα και με λαιμό σπασμένο θα φωνάζω ΟΧΙ. Σήμερα όλη η παρέα θα είναι εκεί….Εσύ?

Βάλε πάλι τη ζυγαριά και πάμε μαζί…
Οχι ή ναι?
Φωνή ή σιωπή?
Μαζί ή μόνος?
Πλατεία ή σπίτι?
Επανάσταση ή παθητικότητα?

Τι από τα 2 έχει μια μικρή ή μεγάλη πιθανότητα να αλλάξει κάτι? Το τίποτα φίλε μου…δεν είχε ποτέ καμία δυνατότητα να αλλάξει κάτι…Το «κάτι» ήταν πάντα το πιο δυναμικό κομμάτι στην ιστορία του κόσμου..

Ελα να αλλάξουμε λοιπόν με το «κάτι» μας την ιστορία της Ελλάδος!

Απόψε…17:00 στο Σύνταγμα…εσύ…εγώ…όλοι!

