1/365

– Μ’αγαπάς?
– Σ’αγαπώ…
– Θα μ’αγαπάς για πάντα?
– Για πάντα μωρό μου..

Ρωτάς για να μάθεις? Ζητάς το πάντα? Μην τρομοκρατηθείς..αλλά και οι 2 σου ερωτήσεις ήταν μάπα!! Ελα..μη μου θυμώνεις..και μη μου ταράζεσαι. Δε χρειάζεται να ρωτήσεις τον άνθρωπό σου αν σε αγαπάει..εκτός και αν θες να κάνεις πλάκα. Και μη λερώνεις με χρονικές αποδείξεις μια αγάπη. Αν ακούσεις δηλαδή το ¨για πάντα»  θα ηρεμήσεις? Θα νιώσεις …ασφάλεια? Μα πρέπει να έχει τέτοια ψεύτικη ασφάλεια μια σχέση? Μια οποιαδήποτε σχέση? Με έχεις ακούσει πώς θυμώνω με τις λέξεις ποτέ και πάντα…μην τα ξαναλέμε…χρόνια τσακωμένη.. Νομίζω οτι το ποτέ και το πάντα πέθανε κάπου στα 18-19 μου απο μια ηλίθια φιλία.  Και ωρίμασα. Κάποτε έλεγα απο μια ηλίθια φίλη. Τώρα λέω φιλία. Δε φταίει ποτέ  ένας σε μια σχέση. Ακόμα και αν η φίλη ήταν …ηλίθια…εγώ επέλεξα να την έχω φίλη..άρα?

Πάμε πάλι. Μη σε βγάζω από το θέμα μέρα που είναι… Τι μέρα είναι δηλαδή? Αχμμ…κάτσε να πάρω το υφάκι… It’s Valentine’s day!!! Να βάλω και καρδούλες? Να γράφω με κόκκινη γραμματοσειρά?  Να βάλω το love radio να παίζει? Χα χα..  Ημέρα των ερωτευμένων…χαχα… Κάθε τέτοια μέρα..θυμάμαι μία φίλη χαμένη και εκείνη μέσα στη μέρα…και στα πρέπει…παρασυρόμενη από την κόκκινη γιορτή να ψάχνει να δει που θα βγει με το έτερο ήμισυ και να με ρωτάει..»που πάνε οι ερωτευμένοι τέτοια μέρα?»….αλήθεια όποτε το θυμάμαι γελάω!!! Ρε τι μας κάνουνε καμιά φορά..!!

Εντάξει δε θα σου πω οτι είμαι αντιφάν της μέρας….που είμαι δηλαδή. Απλά θα με αρχίσεις με τις θεωρίες οτι σιγά μην το κάνεις ζήτημα..έτσι για να αλλάζουμε λίγο όψη..να γελάμε..να κάνουμε κάτι διαφορετικό κτλ..και εγώ αυτές τις θεωρίες τις βαριέμαι. Τι θα πει ημέρα του πατέρα? Της μητέρας? Τι θα πει του έρωτα? Τι θα πει του περιβάλλοντος κτλ? Απο την άλλη ..είναι ένας τρόπος να γιορτάζεις κάτι…να οργανώνεις εκδηλώσεις…να αφυπνίζεις κάποιους..να θυμίζεις σε κάποιους άλλους κτλ… Ομως αλήθεια..δε βλέπεις πόσο μα πόσο μικρη είναι μια μέρα μέσα στις 365 μέρες για να σου θυμίζει κάτι????

1/365 μέρες θυμάσαι τον έρωτα
1/365 θυμάσαι το AIDS
1/365 θυμάσαι τους γονείς..παππούδες γιαγιάδες
1/365 μέρες θυμάσαι τον παιδικό καρκίνο
1/365 μέρες θυμάσαι το περιβάλλον…

και πάει λέγοντας..εκεί σκαλώνω λοιπόν…Δε με πειράζουν οι γιορτές και οι βλακειούλες..αν και ποτέ δεν ήθελα ούτε λουλούδια ούτε σοκολατάκια..ούτε αρκουδάκια κοκκινα κτλ..και να σου πω και κάτι? Συνήθως τέτοια μέρα έμενα σπίτι…δε μπορούσα  τέτοιο συνωστισμό… «ερωτευμένων» στα μαγαζιά..μην ξεχνάς οτι με τον πολύ κοσμο κρούβομαι!!

Ο έρωτας είναι απλός και δύσκολος. Οπως όλα στη ζωή. Κάποιοι λένε οτι είναι αληθινός αν μένει απλός. Εγώ διαφωνώ. Ο έρωτας..όπως και όλα όσα έχουμε στη ζωή μας..είναι όπως το πα..απλός και δύσκολος. Απλός  σε συναισθήματα..δύσκολος  σε συντηρήσεις…κατακτήσεις..θυσίες..συμβιβασμούς…πολλά… Το να δηλώνεις ερωτευμένος..είναι και πιο εύκολο. Ενα φλεγόμενο συναίσθημα..ένα καρδιοχτύπι είναι εύκολα.. Το να πεις σε κάποιον μια τέτοια μέρα ή οποιαδήποτε οτι τον αγαπάς…πρόσεχε αν όντως οι πράξεις σου το αποδεικνύουν…

Σε σένα που αγχώνεσαι με τη γιορτή…τα δωράκια της…το πού θα βγούμε…τι θα κάνουμε κτλ…θα σου πω να πατήσεις ένα φρένο…Μπορείς στην καθημερινότητά σου…με τα εγώ της..τα θέλω της…τα προβλήματα ..τις φωνές τους θυμούς..και ολα…να διατηρήσεις τον όμορφο έρωτά σου? Να βρεις αυτή τη διαολεμένη ρουτίνα και να τη σπάσεις? Μπορείς να έχεις την αρμονία των λέξεων…την έμπνευση των σωμάτων…την ομορφιά των συναισθημάτων..στην καθημερινότητά σου? Κάνε τη κάθε μέρα γιορτή…και όπως ευχαριστείς το βράδυ για όλα όσα σου χάρισε η μερα (τι δεν το κάνεις???) έτσι απλά ευχαρίστησε τον άνθρωπο που διάλεξες ανάμεσα στους πολλούς…και έτσι απλά βάλε το κόκκινο στην καθημερινότητά σου…δώσε στον έρωτα τη γιορτή που του χρειάζεται και όχι στη γιορτή τον έρωτα που της χρειάζεται..μη μου μπερδεύεσαι..!

