GPS out of order

«σε 500 μέτρα στρίβετε δεξιά.  σε 10 μέτρα στρίβετε αριστερά. Προχωρήστε ευθεία για 1 χιλιόμετρο. ..»

Και ξαφνικά το GPS χαλάει. Ουπς…! Και ο χάρτης που κάποτε είχες στο αμάξι και έβρισκες τα πάντα…γιοκ…άδειασες κάποια στιγμή το αυτοκινητάκι σου απο άχρηστα πράγματα….Και να πάρει δεν έχει 3G εδώ…πώς θα βρεις πού είσαι? Ο δρόμος δε σου θυμίζει τίποτα. Να πάρει!  Και αυτό το ρημάδι το κινητό δεν αναγνωρίζει αν έχεις ξαναπεράσει από εδώ… Γαμώτο…δεξιά τώρα ή αριστερά? Ευθεία..πόσο ευθεία?

Και το ξερες το σπίτι του φίλου. Είχες έρθει κι άλλη φορά…αλλα και τότε με gps…  Θυμήσου λίγο..δε μπορεί… Αφού ξαναπέρασες…τι γίνεται? Αν κλείσεις τα μάτια σου….αν πιεστείς…αν αν..αν κοκκινήσεις από την πίεση θα σου ρθει…Πότε ήταν…α ναι είχες και μια φίλη δίπλα συνοδηγό…Λες να την πάρεις τηλ να σου πει εκείνη? Θα θυμάται..
Πώς την έλεγαν? Φτου…δε μπορεί..το ξέρεις το όνομα…Καλέ τι σου συμβαίνει σύνελθε!! Ηταν η …Μαρία..Μαρία ποια Μαρία…αν δούλευε το χαζοκινητό θα θυμόταν οτι ξαναπέρασες από εδώ με μια πολύ συγκεκριμένη Μαρία.. Τζίφος..δε θυμάσαι επίθετο..και έχεις 500 Μαρίες στις επαφές…φτου..

Τώρα?  Πώς θα το βρεις…φτου.. και πάλι. Να γυρίσεις πίσω? Να πας σπίτι..να κατεβάσεις τη διαδρομή? Να στείλεις σε φίλο μηνυμα να το..να σου στείλει φώτο το χάρτη..να σου δώσει οδηγίες! Ευρηκα οκ… Και τηλεφωνείς στο φίλο…
– Ρε χάθηκα το πιστεύεις?
– Που είσαι?
– Πάω στο Μπάμπη για ουζοκατάσταση σπίτι του…βρες μου πώς θα πάω
– Πες μου δρόμο…
– Μπλα μπλα…
– Θες 3-4 δρόμους να πας και έφτασες μπλα μπλα…
– Οκ..έφυγα θενκς..

Και προχωράς…και σε λίγα λεπτά έχεις ξεχάσει τι σου πε και παίρνεις και πάλι τηλέφωνο…και σε άλλα λίγα λεπτά ξαναπαίρνεις βρίζοντας…οτι σε μπέρδεψε ο φίλος..αλλά είσαι εσύ που ξέχασες και πάλι τις οδηγίες.. Τι σκατά 3 οδηγίες μου είπε..δε μπορώ να τις συγκρατήσω? Και απορείς αλλά δε δίνεις σημασία..

Ούζα στον Μπάμπη και γέλια… και ξαφνικά σου σφηνώνεται η απορία. 7 Μαρτίου… κάτι ξέρω οτι γίνεται στις 7…κάτι είναι..τι είναι…Κι αν έχει κάποιος γιορτή? Μπαίνεις στο κινητό…βλέπεις εορτολόγιο… Ευγένιος…Ευγενία..κτλ.. Να πάρει λες..η Ευγενία!! Την ξέχασα! Φτου…Παίρνεις τηλ να το σώσεις..

– Ευγενίτσα μου?
– Ελα τι κάνεις? Μας ξέχασες!
– Εγώ βρε να σε ξεχάσω? Εγώ που θυμομουν τη γιορτη σου από το πρωί?
– Ε..την ποια?
– Τη γιορτή σου βρε!! Πολύχρονη μπλα μπλα…
– Παλληκάρι…τη γιορτή μου την είχα Παραμονή Χριστουγέννων…remember? Πώς να remember θα μου πεις? Αφού δεν πήρες τηλέφωνο ούτε μήνυμα έστειλες.. Ελειπες διακοπές..και το κινητούλι σου δε στο θύμισε! Δεν έβαλες βρε ακομα στην επαφή μου τη γιορτή μου? Αφού στο πα μέρες αργότερα!
– Ε..ναι..σωστά σωστά…

Κλείνεις με φιλια και προτάσεις να βρεθείτε και κάθεσαι και πάλι κοιτάζοντας το κινητό… Και τώρα? Λάθος θυμάσαι..για 7 ε? Τζίφος γιορτή δεν είναι..Στο calendar δεν έχεις κάτι..Το βρήκες!! Facebook!!!  Μπαίνεις σαν τρελός..σου τη δίνει η κατάσταση..σε έχει ζαλίσει και το ούζο… Ψάχνεις στα γενέθλια..Easy..easy…τζίφος..Οσοι έχουνε γενέθλια…δεν περιμένουν να τους πάρεις τηλέφωνο…Είναι από εκείνους…τους φίλους…Ποστάρεις στον τοίχο τους μια ευχή με περιτύλιγμα και κλείνεις..

Τα ουζάκια πάνε κι έρχονται…Ο Μπάμπης θεός!  Σκνίπα…να δω πώς θα γυρίσεις χωρίς gps…λες…δε βαριέσαι..το χεις το χεις…Τυπώνεις χάρτες απο το Μπαμπη και φεύγεις αγκαλιάζοντάς τον…απ τη χαρά του αλκοόλ.. Δεν του πες οτι κινδυνεύεις να απολυθείς….τι να λέτε τώρα να χαλιέστε…Φεύγεις..

Μεθυσμένος στο αμάξι σου κρατάς το χάρτη πάνω στο τιμόνι και οδηγείς…  Αναμενόμενο..χάνεσαι…δε σκέφτεσαι.. Να πάρει…Τελικά βγαίνεις εθνική οδό..γιούπι…απο εδώ θα βρεις το σπίτι πάλι καλά…Κι ας υπήρχε πιο σύντομος δρομος.. Τσουπ..μπλόκο σε σταματάνε..ε όχι γαμώτο η μέρα μου είναι????? Κλήσεις και πινακίδες..και πόντοι..σκατά… Με το ουζάκι ομως μπορείς και γελάς ακόμα..

Σπίτι κομμάτια…ο αυτόματος αναβοσβήνει…πατάς…
–  Πού είσαι ρε βλάκα? Σε περιμένουμε τόση ώρα!!!
Γελάς ο Μπάμπης… Επόμενο…
– Εδώ Ευγενία. Βάλε 24/12 γιορτή Ευγενίας..Εντάξει? Γιατί ξέρω οτι ήδη το έχεις ξεχάσει
Λιώνεις στα γέλια…ρε την Ευγενίτσα..

Προχωράς στην κουζίνα να πιεις λίγο νερό…και ακούς νέο μπιμπ…

– Που είσαι αγόρι μου? Σε παίρνω στο κινητο και δεν πιάνει… Σε περιμένουμε τόση ώρα…
Σταματάς…κοκκαλώνεις… και ένα νέο μπιμπ..συνεχίζει
– Ρε βλάκα…πάλι στεναχώρησες τη μάνα μας…Να ρθεις να σβήναμε μαζί τα κεράκια σου ζήτησε! Πόσο δύσκολο ήταν?

Κοιτάς το κινητό…Αναβοσβήνει υπενθύμιση…Ανοίγεις
«Γενέθλια μπαμπα – Να φέρω και τούρτα!»  8/3
Σκατά…είχες βάλει λάθος μέρα.. Εχει πάει 2. Τι να πάρεις τηλέφωνο να πεις τι…Ούτε αμάξι δεν έχεις πια να κυκλοφορήσεις…

Ξαπλώνεις…το κεφάλι βουίζει..τσεκάρεις τα mails.. Δουλειά δουλειά δουλειά..κάτι βλακείες..αηδιάζεις…α και Mail από μια φίλη απο τα παλιά…θα χεις κανα χρόνο να τη δεις…

» (…) Ξέρω έχουμε χαθεί…μας έφαγε η ρημάδα η καθημερινότητα…αλλά να…δεν ξέρω γιατί αλλα από το πρωί θυμήθηκα οτι έχει γενέθλια ο γλύκας ο μπαμπάς σου. Αν δεις το mail μου πριν πας ή όσο είσαι εκεί…μην ξεχάσεις να μου τον φιλήσεις κι από εμένα…έτσι γιατί μου σκάλωσε στο μυαλό (…) «

Πετάς το κινητο στον τοίχο. Διάολε φωνάζεις. Μες στο σκοτάδι σηκώνεσαι να πας τουαλέτα..Πολύ αλκοολ.. Σκοντάφτεις..σε κάθε μεριά.. Το κέρατό μου..φωνάζεις.. να βάλω gps και για το σπίτι μου????

