Γίνε το παρόν σου!

Αν κάποιος σου έλεγε πώς θα ναι το μέλλον σου…τι θα κάνεις με ποιους θα σαι παρέα..ποιον θα φιλάς..με ποιον δε θα μιλάς..αν θα έχεις δουλειά ή όχι..αν θα έχεις κάνει παιδιά ή όχι αν αν αν….θα κοιμάσαι ήσυχος? Εγώ η ανήσυχη σου λέω οτι αποκλείεται αυτό να σε κάνει να είσαι καλά. Αν κάποιος σου πει το μέλλον σου μπορεί κάποια κομμάτια να μη σου αρέσουν ή άκου κι αυτό. Μπορεί να σου φαίνονται άσχημα τώρα ή περίεργα ή όχι τόσο όμορφα όσο το φανταζόσουν αλλλά όταν θα τα ζεις τότε να ειναι η απόλυτη ευτυχία για σένα. Το άσχημο τώρα μπορεί να είναι όμορφο τότε..και το ανάποδο..το ίδιο με το σωστό και το λάθος..το μίσος και την αγάπη..Ισως εκείνος που μισείς να έχεις ένα λόγο να τον αγαπάς στο μέλλον και το ανάποδο… Αν λοιπόν κάποιος σου πει το μέλλον σου και ξέρεις τι θα γίνει..και πώς θα ζεις σε βλέπω να μην κλείνεις το μάτι με τίποτα..

Σε βλέπω να προσπαθείς να ανατρέψεις οτιδήποτε θα σε οδηγήσει στο μέλλον αυτό και να μην πιστεύεις οτι δε μπορεί να αλλάξει..σε βλέπω να αναλώνεσαι… Σε βλέπω να μιζεριάζεις ξέροντας οτι έχεις ένα «ανιαρό» μέλλον και όχι όλα όσα ονειρέυεσαι με πάθος να κάνεις μέχρι τότε… Είναι παγίδα φιλαράκι αυτή η γνώση..Και είναι και η χειρότερη κατάληξη σε ένα παιχνίδι όπως είναι το παιχνίδι της ζωής…

Σημασία δεν έχει πού θα φτάσεις ακριβώς στη ζωή σου..αλλά από τι θα περάσεις για να φτάσεις κάπου. Αν σου φαίνεται ανιαρό τώρα να ζεις με έναν άνθρωπο και να βολτάρεις σε ένα πάρκο …μπορεί αφότου έχεις κάνει ο,τι τρέλλα έχεις κάνει στη ζωή σου….να είναι το μόνο που ζητάς πλέον… Μπορεί το να μισείς κάποιον που κάποτε αγαπούσες πολύ. …ή είχες ερωτευτεί τρελλά να σου έμαθε τι είναι πάθος..τι γοητεία..τι έρωτας και τι φθορά και τότε να είναι γεμάτα τα συναισθήματά σου και πιο ώριμες οι επιλογές σου..να έχεις λυτρωθεί απο πάθη που κάποτε τα άφησες να σε παιδέψουν να σε ξενυχτήσουν..να σε κάνουν να καρδιοχτυπάς..να σπαρταράς σαν το ψάρι έξω από το νερό..μπορεί τώρα να έχεις ζήσει την ένταση όλων αυτών και να θες να αράξεις στο λιμάνι της αγάπης…της όμορφης σχέσης που πέρασε από τις παγίδες του έρωτα..

αν κάποιος έρθει και σου πει τι θα γενεί..κινδυνεύεις να μη ζήσεις τίποτα από όλα αυτα…απλά να περιμένεις το μέλλον. Δεν υπάρχει τίποτε χειρότερο από μια τέτοια ανιαρή αναμονή!! θα χάσεις οποιονδήποτε αυθορμητισμό έχεις..θα χάσεις τα τρελά όνειρα…αυτό το κάτι που μας κάνει να σκαρφιζόμαστε διάφορα πλάνα..διάφορα σχέδια και να μας γεμίζουμε με αγώνες…προσπάθειες..όνειρα..να τα λέμε στους φίλους να ομορφαίνουν τη ζωή μας..να μας δίνουν δύναμη…να έχουμε τη διάθεση για αλλαγή..για επανατοποθέτηση…για αναπροσδιορισμό…

Οχι δε θέλω να ξέρω το μέλλον μου αλλά ούτε να ζω για αυτό..Στο μύθο του Αισώπου…δε μοιάζω καθόλου με το μέρμηγκα επίσης…αλλά πιο πολύ με τον επιπόλαιο Τζίτζικα..ακόμα και τώρα αν με ρωτήσεις θα σου πω οτι έζησε πιο έντονα απο το συμβατικό μερμήγκι που έβγαλε όμορφα και ζεστά αλλά χωρίς τρέλες το χειμώνα του. Ο τζίτζικας είναι ένα καλύτερο είδωλο για μένα και ας μη του μοιάζω τόσο πολύ… Είναι βαρετό να οργανώνεις τα πάντα για το μέλλον…είναι τόσο μα τόσο κουραστικό να περιμένεις το μέλλον και τις ιδανικές συνθήκες επίσης για να περάσεις καλά… Αρα..ναι..δε θελω να ξέρω τι μέλλον θα έχω ..δε θέλω να περιμένω το μέλλον να έρθει.. και τα δύο δηλώνουν μια στασιμότητα..μια αποδοχή μιας κατάστασης..μια έλλειψη οραματισμού…ομορφιάς…επιπολαιότητας…τρέλλας… Δε μπορώ στη ζωή μου να με φανταστώ τόσο στεγνή…τόσο σοβαρή όπως θα μου έλεγε ένα παιδάκι αν με έβλεπε έτσι…

Θέλω να έχω το συναίσθημα του Απρίλη..που ξυπνάς και βλέπεις ήλιο και ομορφαίνεις απο συναισθήματα γλυκά και λες οτι όλος ο κόσμος εδώ από το μπαλκόνι σου σου ανήκει…πως λες πως όλα μπορείς να τα πετύχεις! Θέλω να έχω το ζιζάνιο να πειράζω τους ανθρώπους μου…να τους βάζω να σκέφτονται κάτι άλλο από αυτό που σκέφτονται καμιά φορά..θέλω να τους ακούω να με πάνε παραπέρα από εκεί που είμαι..Θέλω να κερδίζω θέλω και να χάνω. Θέλω να έχω και να μην έχω τίποτα. θέλω να παίρνω βαθείες αναπνοές με ερωτηματικά για το μέλλον..που δεν αγχώνουν..να μπορω να με φανταστώ..φωτογράφο..συγγραφέα…παιδοψυχολόγο…κλόουν και κάθε φορά να διαλέγω άλλη μελλοντική θέση και να γελάω..μην ξέροντας τι θα κάνω τελικά ούτε καν την επόμενη ημέρα..

θέλω να ζω τον έρωτα χωρίς να σκέφτομαι οτι κάποτε δε θα είναι έτσι…θέλω να παίζω σαν παιδί…και να μη σκέφτομαι οτι κάποτε θα γεράσω..ή πότε θα κάνω δικό μου παιδί…Θέλω να αγαπάω δυνατά χωρίς να σκέφτομαι οτι μπορεί ο τάδε ή ή τάδε να πετάξουν την αγάπη μου σε κανά πολυτελή σκουπιδοτενεκέ. θέλω να οραματίζομαι χωρίς να ξέρω οτι μπορεί ο,τι σκέφτομαι τώρα να είναι μια άστοχη ιδέα..ένα λάθος σχέδιο… Θέλω να με πηγαίνω να μένω σε νησί..να καλημερίζω τους γείτονες και να πηγαίνω σε μια χορταστική δουλειά.. Θέλω να με φαντάζομαι στο μέλλον να φτιάχνω ένα κήπο με μπαντάνα στα μαλλιά και ένα απλό λουλουδάτο φουστάνι με γάντια και να μιλάω στα λουλούδια μου..να τρέχει ο φίλος μου ο σκύλος πάνω μου και να χαλάει τα λουλούδια και να του φωνάζω που τσαλαβουτά στις λάσπες..και εκείνος να πέφτει πάνω μου και να γινόμαστε χάλια και οι 2 παίζοντας… θέλω να έχω εικόνες..πολλές εικόνες..

Εικόνες να τις ονειρεύομαι να τις ποθώ να τις νιώθω έντονες..θέλω να έχω φαντασία..μεγάλη φαντασία…και να ζω το κάθε τι σα να τανε το τελευταίο μου λεπτό…Μέλλον ποιο μέλλον? Το ξέρεις? το ξέρω? Αδικο δεν ειναι να πετάς το παρόν σου? Αδικο δεν είναι να μην είσαι σαν παιδί…να σοβαρεύεις απότομα..να κλαις και να χτυπιέσαι για όσα δεν έχεις και να μη χαίρεσαι για όσα έχεις τώρα?  Πόση μα πόση αδικία να μην αφήνεις τον εαυτό σου να ΖΗΣΕΙ ….και να ζήσει απλά..και όμορφα..και δημιουργικά… Πόση αδικία να στερέις την εμπειρία αυτή τη χαρά της εμπειρίας ακόμα και αν είναι άσχημη..βάζοντας τον εαυτό σου σε ένα κλουβί…σε ένα …ψυγείο…περιμένοντας να ξυπνήσεις σε ένα μέλλον πολύ διαφορετικό από εκείνο που περιμένεις..και να φας και την απογοήτευσή σου έτσι!!

Φιλαράκιιιιι άκου τη συμβουλή μου…αλήθεια… Δεν στη λέω έτσι τυχαία πίστεψέ με…
Μην περιμένεις τις κανονικές συνθήκες  ΚΣ που λέγαμε στο σχολειάκι μας για να αφήσεις τον εαυτό σου να αισθανθεί όμορφα..και γεμάτα… Μην περιμένεις όλα να είναι στη θέση που πιστεύεις οτι πρέπει να είναι γιατί το μέλλον αργότερα θα σου αποδείξει τι πατάτες έλεγες..και τι βλακείες πίστευες οτι είναι σωστές..!!!

Το μέλλον είναι για τους μη τολμηρούς. Για εκείνους που βλέπεις καμιά φορά και λες αυτός θα είναι μεγάλος όπως είναι και τώρα… Μπλιαχ… Να βλέπεις στο σώμα ενός μικρού ανθρώπου..ένα άχαρο γεροντικό σχήμα χωρίς τρέλλα …μια συμβατική καθαρά μορφή… Να βλέπεις στα μάτια του οτι δεν έζησε ποτέ τίποτα το όμορφο..το δυνατό..το παράνομο..το παθιασμένο…το ασύμβατο…

Γίνε το παρόν σου.
Γίνε στο παρόν σου.

