Θα σου δείξω εγώ!

…τρομερά παιδάκια τσακώνονται και τα ακούω με τα φοβερά τους επιχειρήματα…τις απίθανες απειλές τους.. Θα σου δείξω εγώ…ή θα το πω στη μαμά στο μπαμπα ή σε οποιονδήποτε σούπερ ήρωα…θα σε εκδικηθώ…θα θα θα…
Στα παιδάκια φαίνεται αστείο…γελάς..και χαζοχαζεύεις…

όταν όμως αυτή η εκδικητική στάση εκδηλώνεται από κάποιον μεγάλο ε τότε…η αλήθεια είναι οτι δε φαίνεται καθόλου όμορφη. Στη ζωή μου κάκιωσα και κακιώνω..παρεξήγησα και παρεξηγώ…όμως παρά τη βλακεία εγκεφάλου ή την κρητική πεισματάρικη περηφάνια..ποτέ μου δεν κουβάλησα ένα γεγονός…που με θύμωσε ή πλήγωσε…με σκοπό στο μέλλον να πράξω αναλόγως… Και δεν καταλαβαίνω και τους ανθρώπους που το ακολουθούν αυτό το στυλάκι…Θυμάσαι…που σου είχα πει…και εσύ δεν….να τώρα και εγω…δεν..!  Και μια υπόγεια χαρά αρκετά χαιρέκακη απλώνεται στον φιλικό ή όποιο χώρο… Πόνεσες όπως πόνεσα? Ενιωσες όπως ένιωσα? Θύμωσες όπως θύμωσα? Και ένα να να να νανααααααα που δεν ταιριάζει στην ηλικία μας..αλλά ούτε και στην πράξη μας σφηνώνεται στο εκδικητικό κεφαλάκι του θύτη..

Πάνε λίγα χρονάκια..πρωτάρα οδηγός…δε θα το ξεχάσω..η καημένη ζοριζόμουν κάθε φορά να βρω τη θεση που δε θα με παιδέψει πολύ…Εκεί στη γειτονιά..έβρισκα κοντά στο σπίτι μία θεσούλα μούρλια ενίοτε. Δίπλα από το γκαράζ του σπιτιού..οπότε..όλα μια χαρά.. Σιγόβραζε όμως η κυριούλα που έμενε εκεί μέσα… Βλέπεις δεν ήθελε να μπαινοβγαίνει κάθε φορά στο γκαράζ της…ήθελε και να παρκάρει έξω …στη θέση μου… Αντί να αποφασίσει να μου μιλήσει να μου ζητησει ευγενικά…κλπ κλπ..σχεδίαζε το όμορφο πλάνο της. Μια μέρα..που με βρήκε παρκαρισμένη..πήρε ένα φίλο της και κολλήσανε μπροστά και πίσω μου τα αυτοκίνητά τους..έτσι ώστε να μην έχω ούτε 1 εκατοστό λάσκα…και περίμενε πώς και πώς να λιώνω στο να το βγάλω…καθότι Ν(εεεα) το ήξερε οτι θα ιδρώσω από αγωνία… Με άφησε να παιδεύομαι αρκετά…και την ώρα που απλά ακούμπησα βγήκε κατακόκκινη και με άρχισε στα καντήλια οτι δε φτάνει που της τρώω τη θέση δεν ξέρω και να οδηγω και της χτύπησα και το αμάξι..κλπ.. Δε θα σου πω τη συνέχεια. Ξέρω να με υπερασπίζομαι. Απλα σου βάζω το στόρυ..να δεις πόσο χαζή και ανώφελη είναι μια τέτοια τακτική…

Δεν ξέρω ρε φιλαράκι πώς λειτουργείς.. Το να μαζεύεις τέτοιο υλικό…το να  λες οτι και εγώ σε μια αντίστοιχη ευκαιρία θα πράξω το ίδιο…..το να φτιάχνεις παρόμοια πλάνα..σαν τούτο που σου είπα…μου φαίνεται αρκετή σπατάλη φαιάς ουσίας…και δεν την έχεις και πολλή σόρρυ που στο λέω κι έτσι. Δεν είμεθα διάννοιες.. Είμαστε κάτι λιγότερο από έξυπνοι.. και το να γίνεσαι εξυπνάκιας δε σε τιμά.. Το κουβάλημα..το συναισθηματικό περιορίζει στη ζωή μας.. Σκέψου να κουβαλάς κάτι πολύ βαρύ…θα μπορείς να σταματήσεις κάπου για να περάσεις καλά…? όχι. Θα μπορείς να κάνεις γρήγορες στροφές ή κολοτούμπες? μπα.. Κρίμα..το να κουβαλάς πολλά σε αυτή τη δύσμοιρη πλάτη σε περιορίζει στο να περάσεις καλά στη ζωούλα σου και σε αποξενώνει..

Αν κάτι σε θύμωσε στο παρελθον..πές το! Αν κάτι σε στεναχώρησε εκδηλώσου…Αν κάτι περίμενες από κάποιους  και δεν έγινε κάνε κάτι για αυτό… Το να περιμένεις τη στιγμή που θα κάνεις το ίδιο…ή κάτι παρόμοιο…για να πετύχεις το ίδιο συναίσθημα και να αναπαράγεις μια κακή στιγμή..είναι γελοίο και ανώφελο.. Αν τότε οι συνθήκες φέρανε μια άσχημη στιγμή…μπορεί να είχανε και μια άλφα δικαιολογία…το να προκαλείς το ίδιο γεγονός προκαλώντας τέτοιες συνθήκες σε κάνει το λιγότερο φτηνό…

Η εκδίκηση…το κρύο πιατάκι και λοιπά δε μου λέγανε ποτέ και τίποτα… Οι εκδικητικοί άνθρωποι είναι άνθρωποι που κάνουν προμελετημένο έγκλημα..και θα το ξέρεις…οτι το προμελετημένο έγκλημα..σε κρατάει περισσότερα χρονάκια στη φυλακή…χμμ…στην όποια φυλακή..της ζωής σου..των άλλων και λοιπά..

Οχι..εγώ δε θα…. δείξω σε κανέναν!!
Προτιμώ να παλεύω να μου δείχνω την ισάδα…και να τραβώ το κουπί μου.
Αν οι άλλοι εκδικούνται τις αδυναμίες σου ή τις δικές μου… ή όποιου…tough luck..!!

Simple..

