11,5

για μένα την 19 και 11/12  το μεγάλο φυτουκλάκι της τάξης που ευτυχώς δεν πέρασε το ρατσισμό της τάξης αν γράφεις 19 αρια και 20αρια στην τάξη δε θα μας κάνεις φίλους  κλπ…το να ακούω 11,5 μου κάνει ένα κάτι…σα να με τρομάζει..Μου θυμίζει την πρώτη μου παταγώδη αποτυχία στα μαθηματικά που κάποτε κράυγαζα οτι ήθελα να διδάσκω…και γελάω..Ολα συνδέονται κοπελιάααα μου φωνάζω…

11,5 λοιπόν κάπου εκεί κοντά είχα πάρει…και το φυτουκλάκι που φανταζόταν στην α΄ λυκείου τον εαυτό του μαθηματικό  (ευχαριστώ την Κ. Ηρώ..την αγαπημένη μαθηματικό που με βοήθησε να αλλάξω επαγγελματικό προσανατολισμό)  είχε πάθει το σοκ. Τελικά είμαι σκράπας στα μαθηματικά…είπα. Δε γίνεται…εκεί που μέχρι γ’ λυκείου έγραφα 18 και 19 και 20 …και οι αριθμοί πηγαινοερχόντουσαν πέρα δώθε στο μυαλό και μπαίνανε στη σωστή θέση…εκεί που οι πίνακες..οι πιθανότητες κτλ με κάνανε να περνάω ευχάριστα σαν το θείο μου οταν λύνει σταυρόλεξα..και χορεύει ευχάριστα ο  αρχαίος Αιγυπτιακός θεός Ρα στα κουτάκια του…ξαφνικά έγινε παύση.. Δεν το χω λέμε..

Και ζω σε μία εποχή που μάλλον δεν το χω με τίποτα ούτε τώρα. Το κοντά 11,5 εκείνης της λαμπρής χρονιάς…( ας μη μιλήσω για τη δεύτερη που είπα να το ξεσκίσω και να μου αποδείξω οτι το χω..στα μαθηματικά…άστο) τριγυρίζει αυτές τις μέρες ξανά σε ένα αόρατο θρανίο…το βλέπω να πηγαινοέρχεται στα μάτια μου…μου κάνει τσα στο πορτοφόλι…στην ηλεκτρονική φορολογική δήλωση που…»σιωπηρά¨ …καθυστέρησα..μιας και ως γνήσια πια e-Ελληνίδα με το περσινό know how ήξερα τι θα συμβεί…τριγυρίζει στο μαξιλάρι μου..και ζεσταίνει περισσότερο από την θερμοφόρα της μέσης ..και ιδρώνει περισσότερο από τον καύσωνα του καλοκαιριού και τη γαϊδουρινή μου πια υπομονή για λίγη θάλασσα και λίγο νησί…

11,5. Να σου πάλι αντιμέτωπη με έναν αριθμό. Και αρχίζω λοιπόν να πλησιάζω τον ανεμιστήρα κάνοντας το σετάκι Μακένζι για να μαι σε φόρμα να το αντέξω…και υπολογίζω σαν τον Λουκηανο Κελαηδόνη στο αγαπημένο μου τραγούδι που σου λινκάρω να το τραγουδήσεις μαζί μου… Κάτι δε μου βγαίνει και απορώ…αλλά..αν ανοίξω την τηλεόραση θα είμαι μια ευτυχισμένη μαστουρωμένη μάλλον ελληνίδα που θα πιστεύει οτι όλα πάνε ρολόι. Γιατί το λέει καθαρά ο μεγάλος Μπένι. Χρειάζονται λέει σταθεροί ρυθμοί ανάπτυξης και να μείνει..πρόσεξέ με σου λέω…το ίδιο  ονομαστικό βάρος του χρέους…και ηρεμεί σαφώς η κυρά Αργυρώ απέναντι με τους τέλειους κολοκυθανθούς απο το κήπο της που με κερνάει..σλουρπ…ηρεμεί και ο κυρ Μανώλης λίγο πιο πέρα..και εκείνος ο τρελο γείτονας όπως τον λένε μερικοί μου κουνάει το χέρι με πονηρό ύφος και μου λέει τώρα την κάναμε από κούπες!!!

Τελικά είμαστε όλοι σκράπες! Στα θρανία όλοι πίσω βρε. Του 11,5 όλοι. Και πιο κάτω. Αν δεν καταλαβαίνει κανείς μας πώς θα τηρηθεί αυτό το πακέτο…και πόσο απλά είναι τα πράγματα…και αυτό το ονομαστικό βάρος..κάτι σαν το jesus christ προ μηνών της προσωπικής ζυγαριάς…έχει μεγάλη σημασία να παραμείνει ίδιο.  Λίγο στο ονομαστικό μπερδεύομαι. Παίρνει διάφορα ονόματα.. Μα τι χαζή μου λένε και οι φίλοι οι οικονομολόγοι..δεν ξέρεις από οικονομικούς όρους…και λέω..ρε παιδιά συνεντευξη του Μπένι για μένα και για την Κ. Αργυρώ..και τον κυρ Μανώλη και το τρελο γείτονα δεν ήτανε? Οχι ε? Ωχ…όχι ε? Φτου…εμπερδεύθην..πάσο.. Ο δε Φώτης δε βρισκει κανένα αδιέξοδο…και εγώ γιατί ρε γαμώτο σε ότι στροφή κι αν κάνει το μυαλό βλέπω το αδιέξοδο κατακούτελα…Ελα νησί μου να ρίξουμε λίγες μπαλωθιές στην πινακίδα να στρώσουμε..τουλάχιστον να μοιάζει λίγο πιο μπρουτάλ πινακίδα…πιο επαναστατική..απο την επαντάσταση του καναπέ…

Αουτς…απότομο χτύπημα του χεριού στο τραπέζι με ωραιότατα κύματα μυικά στη μέση…έρχονται να μου πουν ..που πας βρε γιαγιά να δηλώσεις τι και σε ποιον…όταν δεν ξέρεις πόσο κάνει 1 και 1. Αν δε βλέπεις πόσο όλα σε ένα και νοικοκυρεμένα (ταιριάζει γάντι)  είναι τα πάντα και νομίζεις οτι θα δεινοπαθήσεις αυτή τη χρονιά και δε θα χεις να φας σε λίγο (το λιγότερο…) που πας Καραμήτρο μου… καλά να πάθεις που έγραψες τόσο …μου δήλωνες και πρωτο δεσμίτισσα…με μαθηματικό ταπεραμέντο.. Κατσε εκεί και γράφε τα λογύδριά σου (σωστός ο πρώην αναγνώστης ) και μόκο. Οι αριθμοί είναι για τους έξυπνους…για τα μυαλά..τα μαθηματικά…όχι για σένα που αγχώνεσαι…και πνίγεσαι σε μια κουταλιά νερό…11,5 lt…τς…τς…τς…αγράμματη!

