Ρυτίδες της άμμου…

λένε οτι η άμμος τίποτα δεν αφήνει..και οτι αν χτίζεις εκεί τα όνειρά σου ολα θα σβηστούν με το θαλασσινό νερό…Μα να…βρέθηκα πριν λίγο καιρό σε εκείνη τη θάλασσα…και σε εκείνη την άμμο.. Για ώρες παρακολουθούσα τις ραγάδες της..Είδα τη γιαγιά..που ξέπλενε τα πόδια της από τα αμπέλια..είδα μια κόρη να κλέβεται με τον άντρα που αγαπά..είδα παράνομους έρωτες και παιδιά να παίζουν με λάκκους και κουβαδάκια..είδα ευχές..είδα προσευχές..είδα λόγια καπετανέων που έφερνε το αφρισμένο κύμα και τα γραφε πάνω της…στη γη..που όλοι επιθυμούσαν κάτι να στεριώσουν εκεί δα από τα όνειρά τους..

Στην άμμο της ζωής γράφουμε και ξεγράφουμε..κι αν λέμε οτι σβήστηκαν όλα ..κάτι μέσα μας παίρνει μελάνι και χαρτί και τα ξαναγράφει…κάποιος μέσα μας με ένα ξυλαράκι γράφει στην άμμο της καρδιάς…και κανένα κύμα δεν σβήνει..αλλά συντηρεί τη μνήμη σε μπόλικο αλάτι και ιώδιο για να συντηρείται σωστά…με υγιείς σκέψεις.. Την κοιτάζω και δειλά..τώρα που τη βλέπω διακρίνω κάτι γραμμές που μαρτυρούν κάποιες δικές μου γραμμές..και λέω δε μπορεί..μα εγώ αυτές τις έχω σβήσει από καιρό…όλα εκείνα αποτελούν παρελθόν…έχω κλείσει τις πόρτες…μα να..στέκονται εκεί σαν ρυτίδες στο όμορφο αμμουδερό πρόσωπο…και μου λένε υπάρχουμε για να γεμίζεις το μυαλό με γλυκές αναμνήσεις..και να ξέρεις οτι εκείνες τις πόρτες κατάφερες και τις έκλεισες για να ανοίξεις άλλες..

Στο  ηχητικό μου background σήμερα παίζει ξανά και ξανά ένα τραγούδι που μου κόλλησε αυτές τις μέρες..και λέω κρίμα που χάθηκε κι αυτός…είχε ωραία φωνή..ζειμπέκικη..τι να χάραξε κι ο Μητροπάνος στη δική του την άμμο ποιος ξέρει.. Και δυναμώνω το τραγούδι σήμερα χωρίς να ξέρω τι από όλα μου αρέσει..ο στίχος..ο ήχος..ο ρυθμός…η συνοδεία του στην άμμο που χαζεύω διακριτικά..και προσπαθώ να με βρω…ή όλα μαζί..;

στην αμμουδιά μας…ας αφήσουμε τα πάντα…ξέρει να τα συντηρεί..να τα ξεπλένει και να τα κρατά σαν πολύτιμα πετρώματα..και να φτιάχνει σχηματισμούς σε βότσαλα και σε όμορφα  κοχύλια να αφήνει την ηχώ μας..Είμαστε ο,τι κουβαλάμε από όταν γεννηθήκαμε…ίσως και πιο πριν..

ώρα μπερδεμένη τέλος.

