1/2

ήθελα να σου γράψω και να μη σου γράψω…να σου πω και να μη σου πω..ήθελα απλά να κοιτάξω στον ουρανό και να σου πω ένα γεια. να ξέρεις οτι είμαι εδώ και σε σκέφτομαι. ήθελα να ξέρεις οτι τίποτα δεν έχει αλλάξει στην καρδιά μου. εξάλλου ο,τι και να κάνεις στην καρδιά δε σβήνει κανένα αποτύπωμα. όσα κι αν περάσει έχει μια μνήμη θησαυρό καλύτερη και από τη δική μου. τελικά να δεις που για αυτό θυμάμαι. κάποιο ελάττωμα θα έγινε και θα μπέρδεψα τις αναμνήσεις μου με τις αναμνήσεις της καρδιάς μου. ήθελα ένα επίσημο γράμμα και ένα ανεπίσημο. με μικρά γράμματα ή ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ. Με τόνους ή με χωρις τονους. με δάκρυ ή και με γέλιο.

ήθελα να ξέρεις οτι η καρδιά έχει ένα ρυθμό..αυτόν που έμαθα από μικρή. η ανάμνηση χτυπά σε σούστα. η θύμηση ο ωραιότερος χορός. δεν ξέρω πώς θα ζούσα στη ζωή μου αν η μνήμη μου ήταν μπερδεμένα περιστατικά..λόγια ανακατεμένα..και γέλια που θα έλεγα…πότε τα είχα και γιατί. το ίδιο και τα δάκρυα. είναι ωραίο να θυμάσαι πώς δέθηκαν εκείνα τα επεισόδια της ζωής σου..πώς πέρασες από τη μία σεζόν στην άλλη…

ήθελα απλά να σου πω οτι σε αγαπαώ. τίποτε άλλο. κι αυτό δεν το αλλάζει ο χρόνος…ο τόπος..η γη ή ο ουρανός…οι ημερομηνίες..οι ανακοινώσεις…τα μαύρα ή τα άσπρα. ήθελα να ξέρεις οτι είσαι πολύτιμος. οτι η θέση σου στη ζωή μου έδωσε αυτό το χάδι για να μπορώ να γελάω τις μοναχικές μου ώρες νιώθοντάς το..κι αυτή τη φωνή για να μπορώ να παίρνω δύναμη καμιά φορά που ξεχνάω το αίμα μου..κι αυτο το χαμόγελο που το νιώθω να βγαίνει αβίαστα για ανθρώπους σαν κι εσένα…

ήθελα λοιπόν να πω ένα γεια και όχι ένα αντίο. τα μισώ εξάλλου τα αντίο. κρύβουν μια παραίτηση. κι εγώ σε αυτή τη μνήμη και σε αυτή την αγάπη δε σκοπεύω να παραιτηθώ. έτσι απλά γιατι ομορφαίνεις την ύπαρξή μου ακόμα και με την απουσία σου…

αυτά

