Εγκο ντεν ανηκω εντο

θα γίνω αλλοδαπή….τέλος…

Θα κάνω ράστα τα μαλλιά και θα πάρω τσάντες ή dvd και θα τα πουλάω.. Θα τρέχω όταν με κυνηγά η δημοτική αστυνομία..θα σου χαμογελάω όταν θα ρχεσαι στο πάγκο μου…

Θα φορέσω μακριά φούστα εμπριμέ και θα αφήσω αχτένιστα τα μαλλιά…και θα βάλω μεγάλα σκουλαρίκια χρυσά και θα σου ζητάω να μου δώσεις την παλάμη σου να σου πω τη μοίρα σου και θα σου χαρίζω κανένα τριαντάφυλλο λέγοντάς σου πόσο ωραίος είσαι…

Θα ασπρίσω τη μούρη…θα ανοίξω το μαλλί και θα γίνω μια ρουμάνα που θα σου καθαρίζει το σπίτι ή θα σου φυλάει το παιδί ζητώντας σου τα μισά λεφτά από όσα παίρνουν οι άλλοι. Θα κάνω το παιδί σου να γελάει όταν εσύ θα λείπεις για ώρες και θα καθαρίζω ολες σου τις βρωμιές με υπομονή…

Θα γίνω η φίλη από τη Σριλάνκα και θα σε καλέσω σε ένα σπίτι που μένουν άλλοι δέκα και θα σε κεράσω από τα φαγιά μου…και θα μυρίζει το σπίτι φιλοξενία και χαμόγελα και θα σε κάνω να νιώθεις οτι ανήκεις στην οικογένειά μου..και θα σε φιλεύω με γέλιο..

Θα γίνω ο Πολωνός φίλος και θα σου βάψω το σπίτι και θα αφήσω την οικογένεια στην Πολωνία να με περιμένει άλλο λίγο στις καλοκαιρινές διακοπές για να πάρω και αυτά τα λίγα λεφτά που σου ζητάω.. θα φέρω την κόρη μου σε ένα σπίτι που με αγαπάει για αυτό που είμαι και θα παίξει με άλλα κορίτσια που δε θα την αφήσουν ούτε στιγμή να νιώθει οτι δεν ανήκει…

Θα γίνω αλλοδαπή…εκείνη η αλλοδαπή που στην απεργία..μέσα στα λεωφορεία χτες έδινε οδηγίες σε όλους τους Ελληνες σε ποια στάση να κατέβουν ρωτώντας τους πού πάνε. Θα γίνω και εκείνη η άλλη αλλοδαπή που όταν χάθηκα σήμερα μέσα στους δρόμους με σπαστά ελληνικά και με πολύ χαμόγελο με οδήγησε πιο σωστά από όλους εκεί που θέλω…

θα γίνω αλλοδαπή..να ανήκω σε ένα κύμα αγάπης…να παρατήσω τους Ελληνάρες..που δεν ξέρουν τι τους γίνεται.. Ολους εκείνους που σηκώνουν την παντιέρα της αγάπης τους και βοηθάνε και κάνουν και δείχνουν μα δεν ξέρουν να στέκουν την καρδιά τους στο ύψος των άλλων…μα αλαζονικά τη σηκώνουν σα σημαία..να μη μπορείς να τη φτάσεις..να τη νιώσεις και δική σου… Θα γίνω αλλοδαπή να βοηθάω και να βοηθιέμαι..σαν τις αρμένισσες φίλες μου..που έρχονται σπίτι της φίλης και γελάμε και σε κάθε κακοτυχία είναι πάντα σταθερές αξίες…σε εκείνες τις φίλες που ακόμα και αν το ημερομίσθιο βγαίνει δύσκολα και είναι λίγο..θα αγοράσουν ένα πανέμορφο κολιέ για να το φοράω εγώ η ανίδεη να παίρνω δύναμη και να χαμογελάω πιάνοντας το γλυκο τους μάτι σαν μάτι προστασίας… θα γίνω αλλοδαπή…να μπορώ να νιώθω οτι έχω οργανώσεις από ελληνες εθελοντές που θα νοιαστούνε για την πάρτη μου..και θα πιστέψω παραπάνω πως νοιάζονται…

θα γίνω αλλοδαπή…μετανάστρια…να λέω πως κυνηγιέμαι για ένα λόγο..να λέω πως δε με θέλουν γιατι δε μοιάζω..γιατί δεν έχω το ίδιο αίμα..και όχι να απορώ πώς γίνεται η χώρα που με γέννησε να μη θέλει να με βλέπει..να προσπαθεί να με εξαφανίσει…να μην απορώ πως γίνεται οι υπόλοιποι έλληνες γύρω μου να γίνονται καθημερινά όλο και μεγαλύτερα γαϊδούρια…

Ουστ..Ντρέπομαι για την πάρτη τους…

Εγκό ντεν ανήκω εντό….

