Τ’ Αη Νικολα

nameday

Ο Αη Νικόλας που φυλά τη θάλασσα και τους θαλασσινούς ήταν για μένα πάντα ο αγαπημένος άγιος. Δεμένος με τη  θάλασσα με το νησί… Ο τυχερός ο άγιος που βουτά τα ποδαράκια του στα γαλάζια νερά…εκείνος που καρτερεί τους ξενιτεμένους και δε φοβάται τις φουρτούνες για να σωσει..  Έπαιρνα το τυχερό πλοίο και ταξίδευα με την προστασία του σε τόπους της γης ή και του μυαλού… Παράξενα όμορφο ..στη ζωή αυτή τον βρήκα προστάτη με το ίδιο όνομα..σε πολλές γωνιές και με διαφορετικές μορφές..Τον άκουσα ως αγαπημένη φωνή που ανατριχιάζει..και ως γλυκειά χροιά..σε έναν πιο μοντέρνο αγαπησιάρη.. Εχω κάθε λόγο να τον γιορτάζω τούτο τον άγιο… Τον βρήκα λιμάνι…και ζεστή αγκαλιά..τον βρήκα δίπλα μου σε ένα παγκάκι με λόγια που λαμπύριζαν..τον κρέμασα κάτω από ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο σα μια πολύτιμη ευχή και τον έγραψα στα πιο μικρά αστέρια..  Εχω κάθε λόγο να χαμογελάω ..για τον τυχερό μου προστάτη.. Ο καθένας έχει τον δικό του μα εγώ είμαι σίγουρη οτι ασφάλεια όμορφη και γλυκειά βρήκα σε τούτο τον ήχο..αυτού του ονόματος..  Κερδισμένη στους καιρούς..σίγουρα..και στον μικρο απαλό ήχο που αφήνουν 2 συλλαβές.. ευτυχώς  η τύχη το φερε να μη λερώσει κανείς συνονόματος περασάρης  της ζωής μου τούτο τον ήχο..

στον εορταστικό μου Δεκέμβρη…ακουμπώ το χέρι στο αστέρι που πλησιάζει να δείξει το δρόμο στους μάγους  σε λίγο καιρό…και δίνω το ευχάκι μου σε όσους γιορτάζουν να γεμίσει χαρά και υγεία ο δρόμος τους..   Να ταξιδέψει η ευχή να φτάσει ως στην Κρήτη και να δώσει ένα τρυφερό φιλί σε μια θεία αγάπης..και σε μια ανιψιά αδυναμία…να κάνει το γύρο του κόσμου και να σκορπίσει ευχές..να φτάσει Αθήνα να σουλατσάρει πέρα δώθε στα πολύ καλά φιλαράκια και να δώσει ευχές από καρδιά για τη στήριξη και το μαζί…και να γυρίσει μετά απο το ταξίδι στο σπίτι μου..χορτασμένο απο το μοίρασμα και να δώσει το μεγαλύτερο ευχάκι σε εκείνον τον έναν..εγωιστικά καθαρά..

αμήν..

