Στο εκαβ των αγγελων…

D.B.Θα θελα να σου πω για κάποιον που βοήθησε το νησί μου…για κάποιον που έψαχνε λύσεις..που έδινε λύσεις..για κάποιον που ήταν ευσυνείδητος και ανθρωπιστής..Για κάποιον ικανό άνθρωπο, γελαστό και εργατικό. Που προστάτεψε κόσμο..που βοήθησε κόσμο..που έδωσε τις πρώτες βοήθειες σε αρκετούς.. που δούλεψε στο ΕΚΑΒ του νησιού και έφτασε να το διευθύνει έχοντας φτιάξει μία ομάδα που ξεχωρίζει.. Θα θελα να σου πω για τον κόσμο που τον θαύμαζε..για τα καλά λόγια που λέγαν όλοι για αυτόν.. που πάλευε πια να διορθώσει όλες τις κακοτοπιές για τροχαία στο νησί .. Θα θελα να σου πω για κάποιον που ακόμα κι όταν έπιασε φωτιά το ασθενοφόρο…μαζί με έναν άλλο γενναίο και ικανό συνεργάτη ..παρά τις ταμπέλες του διευθυντή και του προέδρου…σώσανε πρώτα τον διασώστη που ήταν μαζί τους..και χάσανε το δικό τους χρόνο να σωθούν…

Δε γράφω όμως βιογραφικά. Ούτε ιστορικά ντοκουμέντα…. Δεν τον έχω καν φωτογραφία στον υπολογιστή. Μόνο στο μυαλό μου.Ίσως λέω..ίσως…εκεί πάνω οι άγγελοι να χρειάζονται κι αυτοί τη δική τους διάσωση…ίσως οι δρόμοι του Παραδείσου να έχουνε και εκεί κακοτοπιές..να τους έπιασε η κρίση και να λιγοστέψαν οι τροχονόμοι..ποιος ξέρει..  Το εκάβ των αγγέλων χρειαζόταν έναν άξιο αρχηγό να δεις…Ισως εκεί πάνω να τους έλειπε κάποιος τόσο ικανός..και οργανωτικός.. γιατί αλλιώς το να μη σώζεται κάποιος που σώζει ακούγεται πάντα στα αυτιά μου όταν φτάνει ……………σαν ήχος παράταιρος..

Οι καμπάνες χτύπησαν στο μικρό χωριουδάκι μας..λυπηρά.. Για την κακιά την ώρα που λέμε…για τα προβλήματα που πάλευε ο ίδιος να εξαφανίσει θα σου πω εγώ..  Δε χωράνε καλά ταξίδια και λοιπά λογάκια…..χωράνε μόνο οι σιωπές μας..και η πίκρα του νησιού και εκείνων που προσπαθούν να ελαττώσουν όλες τούτες τις αηδίες…

Τώρα που φτερουγάς εκεί πάνω  Βούρβαχη….χαιρέτα μου τον τον γαλανομάτη τον άγγελό μου…..και φτιάξε του αν μπορείς εκείνο το μάτι να βλέπει καλύτερα ίσαμε κάτω ..στο νησί να γαληνεύει η κρητική του καρδιά…

Σε ευχαριστούμε για το έργο σου που δε θα ξεχαστεί ποτέ…
Ας γίνει μάθημα διάολε…σε κείνους τους παγαπόντηδες ανίδεους που μάθανε να τρώνε τα λεφτά των έργων..χωρίς να παράγουν πράμα για το νησί ..ή για όπου αλλού…!   Φευ…

