Έχω κουμπάρο στο Μαραθώνα…

wake upΔε θα πολυλογήσω σήμερα.  Θα πω μόνο οτι έχω τρομοκρατηθεί. Οχι οχι…δεν έχω τρομοκρατηθεί από την επίθεση στο Mall  ούτε από άλλες βόμβες..είπαμε..

Εχει όμως εξαπλωθεί μία φοβερή γρίπη που μαστίζει την Αθήνα και με έχει ανησυχήσει ιδιαιτέρως. Φυλάξου φιλαράκι..! Επιδημία στη χώρα..Αλήθεια πώς και δεν άρχισαν ακόμα τα εμβόλια?? Δεν ξέρω δεν ξέρω..και τα έχω κάνει πάνω μου από το φόβο…Λες να κολλήσω και εγω;

Καλά θα στα πάρω από την αρχή..γιατί μου μπερδεύεσαι.. και δε μπορώ και να σε βοηθησω αλλιώς . Έχεις δει ποτέ σου την κόρη μου τη σοσιαλίστρια; Δε μπορεί ακόμα και αν απεχθάνεσαι τη Βουγιουκλάκη και τις τσαχπινιές της κάποτε ως παιδί μπορεί να αναγκάστηκες να το δεις είμαι σίγουρη.. θυμάσαι τότε που κάνανε εκεινη τη μεγάλη πορεία…και απεργήσανε όλοι…θα θυμάσαι έναν τυπάκο συμπαθητικότατο..που έλεγε οτι δε θα απεργήσει; Και όταν αργότερα το καρφί του εργοστασίου τον εντόπισε και δεν τον άφηνε την επόμενη μερα να δουλέψει εκείνος προσπαθούσε να τον πείσει οτι πήγαινε…  στον κουμπάρο του στο Μαραθώνα…απίστευτος …τον θυμήθηκα Νικήτας Πλατής..με το χαρακτηριστικό υφάκι » ρε παιδιά..εγώ δεν έκανα τίποτα..»

Ε τον θυμήθηκα σήμερα… έχοντας φάει αρκετά μιαμισάωρα για να έρθω στη δουλειά μου αυτές τις μέρες…και έχοντας δώσει γερά λεφτά στο πάρκινγκ  μέρες τώρα γιατί άντε να βρεις θέση σε κεντρικό σημείο όντας καθυστερημένος όσο δεν πάει…προσπαθώ να συμπονέσω όλους αυτους τους υπαλλήλους που αρρώστησαν αυτόν τον καιρό στο μετρό και στα υπόλοιπα μέσα. Πόσοι άρρωστοι..πόσοι… Για αυτό σου λέω επιδημία…τρομερός ιός. Φυλάξου…μην κολλήσουμε απο τούτη την απάτη..

Θέλει @@ ρε φιλαράκι να είσαι απεργός…μα εσύ ελληνάρα μου δεν το χεις… Μπορείς να απεργείς ..σε αντίθεση με τα κινεζάκια και τα στράικ καπέλα τους…..δηλώνοντας άρρωστος*! Να δηλώνονται μικρά ποσοστά απεργών γιατί εσύ απλά είσαι με το θερμόμετρο στο σπίτι… Ναι ρε θέλει @@ και δε με νοιάζει αν μου πεις οτι τα χρειάζεσαι τα φράγκα..γιατί θα σου πω οτι κι εγώ τα χρειάζομαι..αυτά που με κάνεις να δίνω… Πώς την είδες ρε φιλαράκι; Αντίδραση το λες αυτό; Είσαι όντως ο μέγας καναπεδάκιας!! Επαναστατείς με …δίχτυ ασφαλείας… Εσύ πληρώνεσαι και λες οτι απεργείς..και εγώ πληρώνω τα σπασμένα..κουρασμένη πριν ξεκινήσω καν τη δουλειά μου και σπασμένη που έχω ήδη δώσει κοντά 40 ευρώ σε πάρκινγκ..και άλλα τόσα σε βενζίνες για χάρη σου!

Πες μου πώς να σε συμπονέσω ρε Ελληνάρα; Όσο δίκιο και να χεις που κάνεις την απεργία σου…πες μου πώς να σου βγάλω το καπέλο όταν εσυ μου κρύβεσαι αρρωστουλης στο σπιτι; Τι θες; Σουπίτσα να σου κάνω..; Να σου πω και μπράβο;  Βρες μου εκείνη την καρδιά που θα σε συμπαθήσει γιατί εγώ την έχω αγκινάρα να ξέρεις. Και δε σε χωνέυω. Οπως δε χώνεψα ποτέ τις επαναστατικές ιδέες απο την καρεκλίτσα σε αράδες στο twitter ή στο facebook.  Αν απεργείς..απεργείς. Αν επαναστατείς επαναστατείς. Και αν αρρωσταίνεις κουκουλώνεσαι στο σπίτι σου με κουβέρτες και αντιπυρετικά. Μην τα κάνεις αχταρμά…άχτι σε έχω…που με έφτασες στο 2013 να ψάχνω το άδειο πορτοφόλι μου..

ΟΥΣΤ…βολεμένη ράτσα..

τέλεψα σώπα..

α και που σαι…περαστικά ρεεεε   παραλίγο να το ξεχάσω..!!

κουμπαρος στο μαραθώνα
* «την Κυριακή απήργησε στο μετρό το 14,62%, με 1.030 εργαζομένους (σε σύνολο 1.300) να δηλώνουν άδεια ή ασθένεια.»

