Δεν είσαι καλά!

not goodωραίες εποχές..ομορφοσκύβουμε το κεφαλάκι μας σε όλα …Περνάνε όλα αφιλτράριστα πια ..γίνονται κατανοητά..γίνονται αποδεκτά..και συνοδεύονται απο το απαίσιο και όμως αναγκαίο…»εμείς να μαστε καλά»… ! Και ναι ρε γαμώτο..πάνω από όλα η υγεία. Ποτέ δεν την έβαλα πιο κάτω. Και ούτε θα το κάνω. Αρκεί να βλέπω εμένα..εσένα..τους δικούς μας.. να ναι καλά για να μπορώ να χαμογελάω. Και ναι αυτή είναι η βάση. Το νουμεράκι που βάζουν μπροστά οι Κινέζοι στο νούμερο της ζωής. Ομως βαρέθηκα….σιχάθηκα…αηδίασα σου λέω..το να μπαίνει σα διακοσμητικό…σαν digestive ποτό…να το χωνέψεις το οτιδήποτε και εσύ και εγώ…σε ο,τι παπαριά – να με συγχωράς – σου ανακοινωθεί. Σου κάνουν μείωση; Να μαστε εμείς καλά…Σου λένε οτι θα απολύθείς; Να μαστε καλά λες και κάτι θα βρεθεί… Σου λένε οτι θα χάσεις τη θέση σου γιατί ένα ανίκανο κονέ σου την κλέβει κι εσύ πέφτεις και γκρεμοτσακίζεσαι έτσι… γιατί τα σκατά επιπλέουν καλύτερα και εσύ δε γουστάρεις να επιπλέεις υπο αυτές τις συνθήκες.. και εσύ λες καλά να μαι εγώ κι εσύ και λές ένα δε βαριέσαι.. Σε απολύουν…και σε διαλύουν..και μετά σε ξαναπροσλαμβάνουν ως νέο..και σε κατεβάζουν αρκετά ευρουλάκια και λες πάλι καλά… άλλοι δεν έχουν ούτε αυτό..καλά να μαι…

Ε οχι…μη μου τη λερώνετε την υγεία..τον ήχο του πανέμορφου γκλιν το Στην υγειά μας..που λες σε ένα τραπέζι και το εύχεσαι μέσα απο την καρδιά σου…!Μη μου τη λερώνεις ρε γαμώτο σαν υποκατάστατο..Δεν είναι..δεν ΠΡΕΠΕΙ να ναι υποκατάστατο!!!  Ξύπνα! Κι εσύ κι εγώ!!!  Αν στο παλιοσύστημα που ζούμε όλα πάνε κατά διαόλου μη μου λες πάλι καλά που χουμε την υγειά μας! Οχι!!!! Την υγειά σου ..την υγειά μου…την κάνω προσευχή…κερί στην εκκλησιά..σταυρό το βράδυ πριν κοιμηθώ..την κάνω έννοια στο μυαλό..την κάνω αγάπη στην καρδιά… Οχι ομως..όχι…όχι να μου..αρκεί έτσι! Οχι να απαλύνει …όχι να έρχεται να βάλει ένα αρκεί…εκεί που δε θα έπρεπε να αρκεί τίποτα!!!

Να πάνε να..όλοι τους…καλά τα λένε oi γνωστικοί μη κοιμισμένοι… Τι μας υπνωτίσανε.. και δε μας ξυπνά τίποτα…τι ποτό μας κεράσανε…να το ξεράσουμε…τι μας ψεκάσανε να το ξεβγάλουμε από πάνω μας..να βρούμε το αντίδοτο…να πούμε όχι ρε…δε μου φτάνει που είμαι καλά!! Γιατί αν εγώ ..αν εσύ δουλεύουμε σαν τα σκυλιά..και μας φέρονται χειρότερα και απο σκυλιά…και μας υποβιβάζουν…συνεχως και μας στριμώχνουν..και βάλε νέα νομοσχέδια..νέους φόρους..νέα στριμώγματα..ε όχι ρε…δεν είμαι καλά! Δεν έχω την υγειά μου…Γιατί και η ψυχική υγεία..εκείνη που προκαλεί άγχος στρες…εκείνη που γεννά αυτοκτονίες…εκείνη που γεννά κλάματα..αυπνίες και απογνωση….είναι σοβαρή…Και την επόμενη φορά που θα πεις αφελώς ένα «φτάνει που μαστε καλά» …σκέψου λίγο παραπάνω..ποιος σου δίνει αυτό το χάπι της απάθειας..της άρνησης σε οποιαδήποτε μορφή επανάστασης.. ποιος σε κάνει άβουλο..ποιος σε έμαθε να αρκείσαι…ποιος σου είπε οτι μόνο σκλαβάκι μπορείς να σαι και τίποτε άλλο…

ΞΥΠΝΑ! ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ …..
ίσως αν το ψελλίσεις..και βγεις από το Mute ίσως…λέω ίσως..να πάμε λίγο πιο μπροστά…να κάνουμε αυτό το διαολεμένο βήμα  και να πούμε ένα ΩΣ ΕΔΩ!

