Γίνε η μαμά που θες!

adviceΠάρκο και φρουτόκρεμα. Ήλιος πανέμορφος και δέντρα που παίζουν μουσική με τη βοήθεια του αέρα…Μανάδες στα πάρκα παίζουν…ταίζουν…κυνηγάνε…Παππούδες και γιαγιάδες επίσης..αρκετοί…  Ταίζω το γλυκάκι μου που βγάζει κραυγούλες ευτυχίας σε κάθε κουταλιά και προστατεύω ακόμα περισσότερο την ψυχική μου ηρεμία ως μάνα…

Πάνε κάτι μέρες που με βομβάρδισαν διάφορες νεομάνες με πληροφορίες. Μη δώσεις φρούτο…γιατί δε δίνεις ρυζόκρεμα…γιατί δε ξεκινάς με κρέας..δώσε μοσχάρι..δώσε συκώτι…δώσε χυμούς λαχανικών…και πάει λέγοντας.. Δεν ξέρω πώς έτυχε αλλά μαζεύτηκαν πολλές πληροφορίες στο ίδιο διάστημα. Και δεν είναι οτι σου δίνανε τις απόψεις τους …αλλά σου πετάγανε ένα «μην το κάνεις»…ένα » δε συμφωνώ»…κλπ…ένα «έχω διαβάσει πολύ για αυτό στα λέω..»…και όσο και αν αγαπάω αρκετούς από όσους με βομβάρδισαν…τους έκλεισα διακριτικά ή όχι και τόσο διακριτικά την πόρτα στα μούτρα…!

Τι πάει να πει..έχω διαβάσει…και τι πάει να πει δε συμφωνώ….! Το παιδί μου δεν είναι παιδί κανενός άλλου. Το πώς αφουγκράζομαι ο,τι ζητάει…δε μπορεί κανένας άλλος στον κοσμο να το αφουγκραστεί. Το αν η μικρή μου ξεκίνησε άμεσα μήλο για να στρώσει το στομάχι της και να γίνει πιο γρήγορα καλά από κρύωμα..που όντως έτσι έγινε..δεν αφορά κανέναν άλλον.  Βαριέμαι να δίνω εξηγήσεις. Κανείς δεν ξέρει αυτή την ψυχούλα καλύτερα από εμένα. Και αν εγώ δε βομβαρδίζω ολες τις νεομάνες με πληροφορίες εκείνες πού βρίσκουν το οκ και το κάνουν; Ποιος τους είπε οτι ξέρουν τι είναι καλύτερο για ένα πλασματάκι που δεν έχουνε μεγαλώσει;;

Βιβλία και βιβλία…παιδίατροι και παιδίατροι….παγκόσμιος οργανισμός υγείας…διατροφολόγοι…αστρολόγοι…ψυχολόγοι…κλπ…έλεος…! Ολα σωστά και όλα λάθος. Ολα οκ και όλα στραβα. Κάποτε πρέπει να κλείσουμε και τα βιβλία και απλά να ακούσουμε το παιδί μας. Τι θέλει..τι χρειάζεται περισσότερο. Και να αποφασίσουμε με τα μάτια κλειστά. Αλλα παιδιά πρέπει να κλείσουνε τους 6 μήνες για να φάνε στερεες τροφές άλλα τους 4. Αλλα παιδιά δεν κάνουν εμβόλια από 2 μηνών..άλλα κάνουν. Αλλα παιδάκια θηλάζουν άλλα όχι. Αλλα παιδάκια πρέπει να κοιμούνται αγκαλιά με τους γονείς τους…άλλα ήρθε η ώρα τους να πάνε στο δωμάτιό τους.  Αλλα παιδάκια έχουνε όρεξη για κρέας..άλλα για φρούτα άλλα για λαχανικά…

Καλό θα ταν εμείς οι νεομάνες…να σταματήσουμε από νωρίς την τρέλλα!!  Αν έπρεπε να διαβάσω του κόσμου τα βιβλία για να πάρω απόφαση..το πιο πιθανό θα ταν να μην τρώγαμε σήμερα τη φρουτόκρεμά μας γελώντας στο πάρκο της γειτονιάς χαζεύοντας τα δεντράκια…!

Το ποστ είναι για να μου θυμίζει πως ξέρω τι κάνω. Και για να σου πω οτι λυπάμαι που δεν ακολουθώ τη δική σου συμβουλή…αλλά είμαι σίγουρη οτι κι εσύ ξέρεις τι κάνεις. Ο καθένας μας πρέπει να λειτουργεί όπως αγαπά. Τέρμα πια τα στερεότυπα..οι κανόνες…εδώ ρε φιλαράκι ακόμα και τα παιδικά βιβλιάρια υγείας είναι μούφα!!

