Το κατάστημα κλείνει με μια βαθειά υπόκλιση…

pappous_1Έχω έναν τρίτο παππού. Από εκείνους που κερδίζεις στην πορεία του χρόνου. Bonus. Δεν τον περιμένα. Αλλά ήρθε. Τώρα κάνει παρέα με τους άλλους 2. Νομίζω οτι ήρθε στη ζωή μου για να έχω να λέω οτι έστω έναν παππού τον γνώρισα! Για να ακούσω θαρραλέες ιστορίες σαν εκείνες που θα άκουγα και από τους άλλους 2. Για να πάρω γνήσιες αγκαλιές και φιλιά. Για να πάρει στην αγκαλιά του την κόρη μου. Τυχερή δισέγγονη κι εκείνη…έστω για λίγο. Εξάλλου έχουμε τόσα χρόνια μπροστά να ακούσει πολλές ιστορίες του.

Έχω έναν τρίτο παππού που λες. Τον κοιτάζω εκεί στο μπλε του ουρανού και ένα κομμάτι μου ανακουφισμένο του λέει τώρα δεν πονάς. Τέρμα τα τόσα φάρμακα πια! Τέρμα τα νοσοκομεία! Τέρμα όλες οι αηδίες!  Δεν σου ταίριαζε. Πέρασες τόσα πολλά για να περνάς και τούτο… Και το ένιωσα όταν του έσφιγγα το αδύναμο χέρι. Ίσως και ένα κομμάτι μου να το ευχήθηκε. Να είναι η τελευταία μας χειραψία σκέφτηκα να με συμπαθούν όσοι το βρίσκουν άσχημη ευχή… μα στη δική μου καρδιά κανείς δεν πρέπει να πονά…κανείς…

Έχω έναν τρίτο παππού. Τον κοιτάζω εκεί στο μπλε του ουρανού και του λέω πως ήταν λίγο άδικο. Εώς πολύ. Αλλά και πάλι δεν μπορώ εγώ να κρίνω. Του λέω όμως πως η θύμηση θα γλυκαίνει τα χρόνια όλων. Οι παγωμένες μπύρες οι αυγουστιάτικες θα ταιριάζουν με το μεθύσι της ανάμνησης στον καθένα.

έχω έναν τρίτο παππού και είμαι περήφανη για εκείνον. Τι όμορφο να φεύγεις και να χουν όλοι μια καλή ιστορία να πουν για σένα…κι ένα χαμόγελο στον ουρανό να σκορπάνε έτσι τζάμπα…γιατί απλά σε θυμήθηκαν χωρίς άλλες φαμφάρες.

καλό ταξίδι παππού…

το κατάστημα έκλεισε γαμώτο…αλλά η υπόκλιση θα συνεχίζει και θα συνεχίζει….

 

