Καραγκιόζ’ μπερντέ

karagiozmpernte

 

Αγαπητό μου ημερολόγιο,

Τελευταίως ούτε να σου παραπονεθώ δεν έχω όρεξη. Ούτε και να φωνάξω για τα χάλια μας. Ούτε για τα όσα χρωστάω.  Ούτε για όσα μου χρωστάνε. Ούτε για την αυπνία που με έχει πιάσει και τα απίστευτα μετρήματα που κάνω για να τη βγάλω καθαρή μιας και κουβαλώ και ένα μικρό που περιμένει από εμένα. Ούτε για τα όσα έρχονται σου λέω. Ούτε για τους καραγκιόζηδες που δυστυχως εμείς και μόνο εμείς έχουμε επιλέξει να μας κυβερνάνε ξανά και ξανά κάνοντας έναν απίστευτα φαύλο κύκλο διαφθοράς, υποκρισίας, απληστίας και ανηθικότητας.

Οχι δε θα μιλήσω για αυτούς τους καραγκιόζηδες. Μα για τους άλλους. Εμάς. Ναι εμάς. Γιατί αυτό είμαστε. Και ως λαός τελικά εισπράττουμε αυτό που μας αξίζει. Ο φλούφλης  της φώτο..εδώ πάνω που βεβήλωσε με την ΚΛΡ του – συμπάθα με αλλα θα βρίσω κι άλλο – το μνημείο…μας το φωνάζει:

«Ρε ΜΛΚΣ…σόρρυ κιόλας..αλλά ναι ρε αυτό είμαστε. Φιγουρατζήδες χαβανέζικοι ΠΣΤΔΣ που το μόνο που μας νοιάζει είναι τι και πώς  θα ΓΜΣΜ το καλοκαίρι και σε ποιο νησί!»

Άντε μου στο διάολο όλοι τους παραιτηθείτε ή μή!!
Τα σκατά που τρώμε είναι γιατί είμαστε οι ίδιοι σκατένιοι.

Τέλος

 

